Het gaat om een nieuwe samenwerking waarin de sales qua advertising en deels qua branded content verzorgd zal worden door [M]media. De digitale titels van Snippet Media zullen daarmee toegevoegd worden aan het channel Lifestyle Vrouwen binnen het [M]media netwerk.

Amsterdam, 11 mei 2021 – Snippet Media, uitgever van online titels als Saarmagazine.nl en Me-to-We.nl gaat de samenwerking aan met [M]media, de one-stop-shop om zowel mannen als vrouwen digitaal te bereiken. 

De samenwerking houdt in dat [M]media verantwoordelijk wordt voor de verkoop van alle digitale inventory van de titels Saar Magazine, Tis Hier Geen Hotel, Mynd en Me-to-We, welke zij middels directe sales en programmatic advertising aan de markt aan zullen bieden. Snippet Media kiest onder andere voor [M]media vanwege de uitgebreide advertentietechnologie en het sterke vrouwen channel. Snippet Media is ook uitgever van het papieren magazine Saar (‘50+ maar nog lang net dood’). De sales voor Saar specifiek (print en online branded content) is sinds kort in handen van Mediavijftig.

Barbara van Erp, Oprichter, Snippet Media, is verheugd het partnership met [M]media aan te kondigen. “We zijn heel blij dat we weer bij een leuke en betrokken partij zijn ondergebracht. [M]media heeft de laatste jaren een aantal andere vrouwentitels in de portefeuille gekregen, waarop onze titels een leuke en sterke aanvulling zijn. En we verheugen ons erg op samenwerken met Jouke en Sjoerd.”

Jouke Tjeerdsma, Managing Director, [M]media is op zijn beurt tevens zeer te spreken over de samenwerking met Snippet Media: “Na het verbreden van onze scope en daarmee onze focus op zowel de doelgroep mannen als vrouwen, zorgt dit partnership ervoor dat wij onze sterke positie binnen het vrouwen domein vergroten en we met deze vier merken van Snippet Media nog beter in staat zijn om onze adverteerders te voorzien van een zeer specifieke doelgroep en de daarbij horende advertentieoplossingen.”