We stellen je graag voor aan onze collega Marcel Broek. Per 1 juli is hij het team van [M]media komen versterken. Als onze nieuwe Digital Campaign Manager is hij dan ook meer dan welkom. Om hem wat beter te leren kennen hebben we hem een aantal vragen gesteld aan de hand van een Q&A. Lees snel verder en leer Marcel wat beter kennen.

Hoe zou je jezelf in drie woorden introduceren?
Leergierig – verantwoordelijk – pragmatisch

Waar ben je geboren en getogen?
In ben geboren en getogen in IJmuiden

Wat heb je gestudeerd?
Commerciële economie en management

Wat heb je hiervoor gedaan? Werkverleden
Voornamelijk als Digital Campaign Manager bij uitgevers zoals TMG, Reed Elsevier, NRC, Het Financieele Dagblad

Leukste herinnering aan vorige baan?
Frequent werkoverleg met een heerlijke lunch en koffie in Café Restaurant Dauphine dat in hetzelfde pand als FD Mediagroep zit.

Hoe ben je met [M]media in contact gekomen?
De vacature Digital Campaign Manager kwam in mijn LinkedIn feed naar voren. Het bedrijf kende ik al een aantal jaren.

Wat worden jouw taken bij [M]media?
Ik ben medeverantwoordelijk voor de set up, het monitoren en het behalen van de KPI’s van digitale campagnes op het netwerk van [M]Media.

Wat zijn je ambities voor de toekomst?
In de huidige tijd is mijn ambitie om gelukkig en gezond te blijven.

Wat doe je graag in je vrije tijd?
Ik ontwikkel graag tv-formats en schrijf filmscripts. Daarnaast sport ik graag in de sportschool.

Welk talent / hobby zou je meer aandacht willen geven?
Sporten in het algemeen zou veel meer aandacht moeten krijgen. 

Welk land zou je eens willen bezoeken?
Ik zou graag Nieuw-Zeeland willen bezoeken, lijkt mij een prachtig land. 

Als je een tijdmachine zou hebben, van welke inmiddels overleden artiest zou jij dan een concert bezoeken?
Dat is dan George Michael tijdens het Concert of Hope in 1993. 

Wat wil je verder nog heel graag kwijt dat nog niet ter sprake is gekomen?
Aan alle adverteerders en mediabureaus: ons netwerk bereikt maandelijks ruim 10 miljoen mannen en vrouwen via onze automotive, sport, lifestyle, finance en food channels!