13 april 2018
Zo bereiken wij mannen ook tijdens de vrijmibo

Je zou denken dat het erg lastig is om de Nederlandse man te bereiken tijdens de vrijmibo. Als het een goede vrijmibo betreft zit immers niemand op zijn telefoon op ons netwerk. Nee, voor de vrijdagmiddag kiezen wij voor een hele andere aanpak. We bereiken de Nederlandse man op het belangrijkste moment tijdens de vrijmibo, namelijk het toiletbezoek!
Mannenmedia en TwinSight Media slaan de handen ineen. We maken ons er samen hard voor om alleen een boodschap te tonen, wanneer onze doelgroep ervoor openstaat. En wanneer kan dit nu beter dan op het moment dat de mannen ‘even niks anders kunnen’? Deze momenten zijn uniek en komen in onze huidige drukke maatschappij nog maar zelden voor!
Alle mannen weten dat er tijdens het urineren een moment van ontspanning is. Dit moment is een moment dat we ‘even tijd’ hebben. Samen met TwinSight grijpen we juist dát moment aan met hun leuke en unieke urinoir; Mr. Friendly.
Iedereen plast! Ook de mannen binnen jouw doelgroep. Grijp dit unieke moment en breng je boodschap via Mannenmedia en Mr.Friendly.
Interesse?
Meer weten over adverteren op deze unieke wijze? Neem contact met ons op!
Nog niet uitgelezen? Er is meer!
26 juli 2022
Progammatic update: August 2022
New month, new programmatic update! This month’s news items are as following: The Highlights of July & August In the spotlight: Formula 1 Channel An incredible offer […]
18 juli 2022
Quantum Native Advertising: nu ook mogelijk op alle IEX Media titels
Met ingang van deze maand is het mogelijk om native te adverteren op ons Finance channel, oftewel de titels van IEX Media. Dit brede portfolio, bestaande uit […]