13 april 2018
Zo bereiken wij mannen ook tijdens de vrijmibo

Je zou denken dat het erg lastig is om de Nederlandse man te bereiken tijdens de vrijmibo. Als het een goede vrijmibo betreft zit immers niemand op zijn telefoon op ons netwerk. Nee, voor de vrijdagmiddag kiezen wij voor een hele andere aanpak. We bereiken de Nederlandse man op het belangrijkste moment tijdens de vrijmibo, namelijk het toiletbezoek!
Mannenmedia en TwinSight Media slaan de handen ineen. We maken ons er samen hard voor om alleen een boodschap te tonen, wanneer onze doelgroep ervoor openstaat. En wanneer kan dit nu beter dan op het moment dat de mannen ‘even niks anders kunnen’? Deze momenten zijn uniek en komen in onze huidige drukke maatschappij nog maar zelden voor!
Alle mannen weten dat er tijdens het urineren een moment van ontspanning is. Dit moment is een moment dat we ‘even tijd’ hebben. Samen met TwinSight grijpen we juist dát moment aan met hun leuke en unieke urinoir; Mr. Friendly.
Iedereen plast! Ook de mannen binnen jouw doelgroep. Grijp dit unieke moment en breng je boodschap via Mannenmedia en Mr.Friendly.
Interesse?
Meer weten over adverteren op deze unieke wijze? Neem contact met ons op!
Nog niet uitgelezen? Er is meer!
9 mei 2023
Azerion lanceert AI-aangedreven Smart Content
Amsterdam, 9 mei 2023 – Azerion kondigt de lancering aan van ‘Smart Content’, een AI-aangedreven oplossing die advertentietechnologie en video content combineert. De videobibliotheek van Smart Content […]
25 april 2023
Even voorstellen… Stephanne Klatte
Maak kennis met onze nieuwste aanwinst voor het programmatic team: Stephanne! Hoe zou je jezelf omschrijven in drie woorden? Enthousiast, Optimistisch, Gemotiveerd Waar ben je geboren en […]