28 mei 2020

Virtuele 24h van Le Mans met Max Verstappen op 13 & 14 juni 2020

Virtuele 24h van Le Mans met Max Verstappen op 13 & 14 juni 2020

Op 13 en 14 juni vindt de officiële virtuele 24 uur van Le Mans plaats. Gisteren is bekend geworden dat Max Verstappen de wagen deelt met collega F1-coureur Lando Norris. Op papier één van de grote favorieten voor de winst. De grote automerken zoals Toyota, Corvette, Ferrari, Porsche, Aston Martin nemen ook deel aan de race.

Motorsport.nl en GPupdate zijn de officiële partner en hebben alle exclusieve content beschikbaar die direct gedeeld zal gaan worden over hun kanalen. Hier zal uitgebreid aandacht aan worden besteed met achtergrondartikelen, interviews en exclusief beeldmateriaal met zowel korte clips als volledige streams.

Enkele sponsor mogelijkheden zijn:

  • display bannering rondom de artikelen,
  • oustream video (tussen de content),
  • pre-roll video,
  • social sponsored posts van updates gedurende de race,
  • linkplaatsingen in artikelen,
  • Live stand pagina sponsoring,
  • de klok sponsoring of,
  • geschreven advertorials.

Er is echt van alles mogelijk rondom het grootste sportevent van de maand juni.

Wil jij hier als merk zichtbaarheid genereren onder gamers, e-sports en Max Verstappen racefans? Neem dan contact op voor alle (custom) mogelijkheden met jouw accountmanager of via sales@mannenmedia.nl.

Geïnteresseerd?

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Neem contact op

Nog niet uitgelezen? Er is meer!

  • SEO

    25 november 2022

    Dit zijn de 5 belangrijkste SEO factoren van nu

    Bedrijven of merken willen graag meer bezoekers op hun website. Helemaal niet gek, want meer traffic betekent meer potentiële klanten. Naast directe bezoeken zou het optimaal zijn om bezoekers te trekken via zoekmachines zoals Google. Maar hoe gaat dit in zijn werking?

  • Azerion + [M]media

    31 oktober 2022

    Azerion verstevigt Nederlandse marktpositie met overname [M]media

    Azerion kondigt vandaag de overname van [M]media B.V. aan. Het Europese media- en entertainment platform versterkt zich daarmee verder en wordt in Nederland direct één van de grootste digitale advertentienetwerken.