28 mei 2020
Virtuele 24h van Le Mans met Max Verstappen op 13 & 14 juni 2020

Op 13 en 14 juni vindt de officiële virtuele 24 uur van Le Mans plaats. Gisteren is bekend geworden dat Max Verstappen de wagen deelt met collega F1-coureur Lando Norris. Op papier één van de grote favorieten voor de winst. De grote automerken zoals Toyota, Corvette, Ferrari, Porsche, Aston Martin nemen ook deel aan de race.
Motorsport.nl en GPupdate zijn de officiële partner en hebben alle exclusieve content beschikbaar die direct gedeeld zal gaan worden over hun kanalen. Hier zal uitgebreid aandacht aan worden besteed met achtergrondartikelen, interviews en exclusief beeldmateriaal met zowel korte clips als volledige streams.
Enkele sponsor mogelijkheden zijn:
- display bannering rondom de artikelen,
- oustream video (tussen de content),
- pre-roll video,
- social sponsored posts van updates gedurende de race,
- linkplaatsingen in artikelen,
- Live stand pagina sponsoring,
- de klok sponsoring of,
- geschreven advertorials.
Er is echt van alles mogelijk rondom het grootste sportevent van de maand juni.
Wil jij hier als merk zichtbaarheid genereren onder gamers, e-sports en Max Verstappen racefans? Neem dan contact op voor alle (custom) mogelijkheden met jouw accountmanager of via sales@mannenmedia.nl.
Nog niet uitgelezen? Er is meer!
22 februari 2023
Vacature: Advertising Technology Specialist
Ben jij bovenmatig geïnteresseerd in online technologie en advertising? En ben jij op zoek naar een baan bij Azerion, een wereldwijd toonaangevende speler in de online media- en gaming-industrie? Lees dan snel verder...
30 januari 2023
Azerion gaat samenwerking aan met advertising platform HYPR.
Azerion heeft een nieuwe samenwerking aangekondigd met het hyperlokale advertentieplatform HYPR in Nederland.