25 mei 2018
Stefan Theunissen genomineerd voor De Programmatic Awards 2018

Met trots mogen we melden dat onze Head of Programmatic Trading & Audiences, Stefan Theunissen, genomineerd is voor Sales Evangelist binnen De Programmatic Awards!
Stem vóór 4 juni op Stefan Theunissen
Onder Sales Evangelist verstaat IAB Nederland het volgende: “De sales evangelist is een ware ambassadeur voor programmatic. Wie pleit er altijd voor de voordelen, kan strategisch en operationeel advies geven en brengt programmatic vraag en aanbod samen? De sales evangelist heeft een groot netwerk en weet de juiste mensen en oplossingen samen te brengen en drempels weg te nemen. De jury beoordeelt nominaties op basis van passie, kennis en een drive voor programmatic growth binnen zijn of haar bedrijf en/of de Nederlandse markt in z’n geheel.”
Donderdag 14 juni zal tijdens De Award Show blijken of Stefan daadwerkelijk de prijs binnensleept. Ben jij erbij? Op de website van De Programmatic Awards zijn nog tickets beschikbaar!
Nog niet uitgelezen? Er is meer!
9 mei 2023
Azerion lanceert AI-aangedreven Smart Content
Amsterdam, 9 mei 2023 – Azerion kondigt de lancering aan van ‘Smart Content’, een AI-aangedreven oplossing die advertentietechnologie en video content combineert. De videobibliotheek van Smart Content […]
25 april 2023
Even voorstellen… Stephanne Klatte
Maak kennis met onze nieuwste aanwinst voor het programmatic team: Stephanne! Hoe zou je jezelf omschrijven in drie woorden? Enthousiast, Optimistisch, Gemotiveerd Waar ben je geboren en […]