16 maart 2021

Speel samen met [M]media in op de sportzomer van 2021!

Speel samen met [M]media in op de sportzomer van 2021!

Op de agenda van 2021 staan zowel het EK Voetbal als de Olympische Spelen in Tokyo en de Grand Prix in Zandvoort. Daarnaast is ook het wielerseizoen weer in volle gang. Vooralsnog biedt deze zomer marketeers volop kansen. Wil je je doelgroep effectief bereiken, dan is een campagne rondom sportevenementen zeker het overwegen waard. Bij [M]media hebben wij voor elk van deze evenementen een mooi voorstel klaarstaan.

EK Voetbal

Het EK Voetbal vindt plaats en Nederland is eindelijk weer van de partij. Op 11 juni 2021 zal de eerste wedstrijd gespeeld worden voor het EK 2021. Deze wordt gespeeld in Rome tussen Turkije en Italië. Het EK 2021 is het eerste EK dat geen gastland zal hebben, aangezien het toernooi in maar liefst twaalf verschillende landen gespeeld zal worden.

Dit keer kunnen wij in Nederland ook genieten van Europees topvoetbal, want één van de twaalf steden waar gespeeld zal worden is namelijk Amsterdam. Bij [M]media zijn we alvast aan het warmlopen voor de wedstrijd, want met één van de grootste voetbalnetwerken van Nederland zijn er weer hele mooie mogelijkheden om als adverteerder in te haken.

Bekijk hier alle mogelijkheden rondom het EK Voetbal

Olympische Spelen

De Olympische Spelen, het grootste sportevenement in de wereld. Zoveel verschillende sporten betekent ook veel verschillende doelgroepen. Aangezien [M]media veel verschillende soorten titels in het netwerk heeft kunnen wij ook heel veel verschillende doelgroepen bereiken waaronder ook actieve sporters. Hierdoor ben je bij ons aan het juiste adres om zichtbaarheid te creëren en de juiste doelgroep te verbinden met het merk/product tijdens de Olympische Spelen 2021.

Bekijk hier alle mogelijkheden rondom de Olympische Spelen

Dutch GP – Zandvoort

Nadat de eerste Nederlandse Grand Prix sinds 1985 tot het grote verdriet van alle (Nederlandse) F1- fans werd afgelast vindt de GP van Zandvoort in 2021 wél plaats. Met onze Max Verstappen als Nederlands trots hopen we natuurlijk op een oranjekleurige GP die de geschiedenisboeken in gaat. Mocht je benieuwd zijn naar de advertentiemogelijkheden: met het sterkste Formule 1 netwerk van Nederland ben je bij [M]media aan het juiste adres. Bereik de Nederlandse racefan op Racingnews365, Motorsport, GPToday, Autoblog, GP33, Formule1.nl, GPFans en/of F1 Maximaal.

Bekijk hier alle mogelijkheden rondom de Dutch GP

Wielerzomer – Tour de France, Giro d’Italia en Vuelta a Espana

Door het succes van o.a. de Dumoulin, Mollema en van der Poel kijken niet alleen honderduizenden naar de Tour, maar volgen zij nu ook de Giro en Vuelta. Een fan zit niet alleen op de bank, maar zo’n 850.000 fietsers stappen ook zelf op de fiets, een hobby waar gemiddeld €400,- per jaar aan wordt uitgegeven. De populariteit van de sport lijkt samen te gaan met de succes verhalen van de Nederlandse renners in de koersen. Tot welke hoogte rijken onze renners dit jaar? En wat betekent dit voor de populariteit van de sport?

Bekijk hier alle mogelijkheden rondom de Wielerzomer

Ben je geïnteresseerd na het lezen van alle voorstellen? Neem dan gerust contact met ons op via sales@mmedia.nl.

Geïnteresseerd?

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Nog niet uitgelezen? Er is meer!

  • 9 mei 2023

    Azerion lanceert AI-aangedreven Smart Content

    Amsterdam, 9 mei 2023 – Azerion kondigt de lancering aan van ‘Smart Content’, een AI-aangedreven oplossing die advertentietechnologie en video content combineert. De videobibliotheek van Smart Content […]

  • Stephanne

    25 april 2023

    Even voorstellen… Stephanne Klatte

    Maak kennis met onze nieuwste aanwinst voor het programmatic team: Stephanne! Hoe zou je jezelf omschrijven in drie woorden? Enthousiast, Optimistisch, Gemotiveerd Waar ben je geboren en […]