27 maart 2019

Samenwerking Mannenmedia en TwinSight Media

Samenwerking Mannenmedia en TwinSight Media

Duurzaam adverteren en milieuvriendelijke campagnes, ook in de media wordt het belangrijker. Daarom zetten Mannenmedia en TwinSight Media samen een eerste stap naar duurzaam adverteren.

TwinSight Media levert het volledig watervrije Mr.Friendly urinoir en heeft een landelijk netwerk opgebouwd van watervrije urinoirs. De urinoirs hebben een ingebouwde mediaspeler om op te adverteren. De samenwerking met mannen-specialist “Mannenmedia” is dan ook een logische.

Koen Dittmar, Head of Digital Out Of Home: “Er is een toenemende vraag naar duurzaam adverteren. De watervrije Mr.Friendly urinoirs geven hier een goede invulling aan.”

Het Mr.Friendly urinoir is uniek en krijgt daardoor veel aandacht. Door een ingebouwde sensor wordt exact bijgehouden hoe vaak de video’s worden afgespeeld. Aangestuurd vanuit de cloud, volledig digitaal out of home.

De Mr.Friendly urinoirs worden geplaatst op drukke locaties. De advertentie-opbrengsten worden direct weer geïnvesteerd in nieuwe locaties. Elke bezoek levert daarom waterbesparing op. Een duurzame oplossing dus!

Meer weten?

Samen met Mannenmedia water besparen? Neem contact op met Koen Dittmar op koen@mannenmedia.nl of 06 – 20 23 30 33.

Geïnteresseerd?

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Neem contact op

Nog niet uitgelezen? Er is meer!

  • 26 juli 2022

    Progammatic update: August 2022

    New month, new programmatic update! This month’s news items are as following: The Highlights of July & August In the spotlight: Formula 1 Channel An incredible offer […]

  • [M]media gaat samenwerking aan met IEX Media

    18 juli 2022

    Quantum Native Advertising: nu ook mogelijk op alle IEX Media titels

    Met ingang van deze maand is het mogelijk om native te adverteren op ons Finance channel, oftewel de titels van IEX Media. Dit brede portfolio, bestaande uit […]