20 december 2016

Nieuw formaat: Integrated Article Block

Nieuw formaat: Integrated Article Block

Sinds kort is het mogelijk om binnen ons netwerk op een vaste positie onderaan een artikel te adverteren. Met het Integrated Article Block adverteer je op een zeer relevante plek, die optimaal in beeld is bij het lezen van een artikel. Door op een subtiele manier tekst en afbeelding te combineren, werkt de advertentie niet storend en gaat het op in het artikel, waardoor er geen grote scheiding tussen artikel en advertentie plaats vindt. Door deze manier van plaatsen gaat de advertentie op in de look and feel van de desbetreffende website.

Met campagnes voor Volkswagen en Seat werd de positie getest, met een positieve uitkomst. De gemiddelde CTR kwam uit op 0,40. Hierna is besloten deze positie toe te voegen aan onze formaten. Het formaat kan tevens getarget worden op bepaalde audiences. Tags die met een artikel worden meegegeven, kunnen gebruikt worden om de uiting op specifieke artikelen te tonen. Denk bij de tags aan automerken, types of segmenten als lease en oldtimer. Op deze manier wordt de banner alleen getoond op een plek die daadwerkelijk relevant is.

Meer weten?

Wil je meer weten over de Intregrated Article Block, of wil je deze uiting voor een campagne inzetten? Neem dan contact op met één van onze accountmanagers.

Geïnteresseerd?

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Neem contact op

Nog niet uitgelezen? Er is meer!

  • 26 juli 2022

    Progammatic update: August 2022

    New month, new programmatic update! This month’s news items are as following: The Highlights of July & August In the spotlight: Formula 1 Channel An incredible offer […]

  • [M]media gaat samenwerking aan met IEX Media

    18 juli 2022

    Quantum Native Advertising: nu ook mogelijk op alle IEX Media titels

    Met ingang van deze maand is het mogelijk om native te adverteren op ons Finance channel, oftewel de titels van IEX Media. Dit brede portfolio, bestaande uit […]