25 november 2019

Mannenmedia versterkt Formule 1-netwerk met GPToday.net

Mannenmedia versterkt Formule 1-netwerk met GPToday

Formule 1 wordt alsmaar populairder in Nederland. Met een snellere auto voor Max en de GP van Zandvoort in 2020 is er veel moois om naar uit te kijken. Daarnaast heeft Mannenmedia naast Racingnews365, GPUpdate, Motorsport & Grandprix33 nu ook GPToday.net toegevoegd aan het Formule 1-netwerk.

GPToday.net

Sinds 2003 behoort GPToday.net tot de best bezochte Formule 1-websites van Nederland. De website heeft als prioriteit om Formule 1-liefhebbers doorlopend op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen en biedt daarbij de bezoekers een unieke kans om zelf mee te praten over de Formule 1. Dit gebeurt via nieuwsartikelen, achtergrondverhalen en columns waarop de bezoeker interactief kan zijn door zelf zijn mening te geven middels het reactiesysteem. Met 1.000.000 unieke bezoekers per maand en 5.500.000 paginaweergaven is GPToday.net een van de grootste van Nederland. Er zijn ook genoeg advertentiemogelijkheden

Winactie Le Mans ’66

Met gezamenlijk 46.500.000 maandelijkse paginaweergaven is er genoeg kans voor adverteerders op ons F1-netwerk. Een goed voorbeeld van adverteren op ons F1-netwerk is de campagne voor Le Mans ’66. Op GPUpdate en Motorsport is de winactie 4.500 keer bekeken. Hieruit volgde maar liefst 1.800 aanmeldingen voor de winactie waarvan 1.100 mensen hun mailadres achter lieten.

Benieuwd wat wij voor jouw merk kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op.

Geïnteresseerd?

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Nog niet uitgelezen? Er is meer!

  • vacature

    22 februari 2023

    Vacature: Advertising Technology Specialist

    Ben jij bovenmatig geïnteresseerd in online technologie en advertising? En ben jij op zoek naar een baan bij Azerion, een wereldwijd toonaangevende speler in de online media- en gaming-industrie? Lees dan snel verder...

  • 30 januari 2023

    Azerion gaat samenwerking aan met advertising platform HYPR.

    Azerion heeft een nieuwe samenwerking aangekondigd met het hyperlokale advertentieplatform HYPR in Nederland.