2 juli 2020
Mannenmedia breidt netwerk uit met Femmefab en Summit Media

Om nog bredere oplossingen aan te bieden aan adverteerders hebben wij ons netwerk uitgebreid met het vrouwennetwerk van Femmefab en het netwerk van Summit Media, bestaande uit Jumbo supermarkten, Deen supermarkten en Smulweb.nl.
Femmefab
Waar Mannenmedia zijn focus heeft op mannen, heeft Femmefab zijn focus op vrouwen / gezinnen. Enkele grote titels in het portfolio zijn Girlscene, Ze.nl, Fem-Fem, Freshh en Trendalert.
Het netwerk van Femmefab kunnen we onderverdelen in 4 channels, namelijk:
- Moms of Gezinnen
- Health & Sport
- Lifestyle
- Fashion
Aan de hand van de titels van Femmefab is display advertising mogelijk en tevens zijn er (oustream) video mogelijkheden beschikbaar.
Influencer marketing
Naast deze display en video mogelijkheden is Femmefab ook groot in de in de influencer markt. Met 60 kwalitatieve influencers zijn de mogelijkheden uitgebreid te noemen. Ze hebben allemaal één gemeenschappelijke factor, namelijk de doelgroep vrouwen. Bij het uitrollen van een campagne worden deze influencer geregeld betrokken bij het creëren van een concept, zodat de doelgroep perfect bereikt wordt.
Content mogelijkheden
Op Femmefab zijn er naast display en influencer marketing ook content mogelijkheden. Vraag uw accountmanager voor meer informatie.
Summit Media
Zoals al gezegd werd vallen Jumbo, Deen en Smulweb onder Summit Media. Het bijzondere van adverteren op deze titels is dat er op shopper profielen getarget kan worden, op basis van de activiteiten van consumenten.
Mogelijkheden
Op de websites van Jumbo, Deen en Smulweb zijn de volgende advertentievormen mogelijk:
- Display advertising
- Video advertising
Daarnaast zijn op Jumbo en Smulweb nog verschillende mogelijkheden omtrent branded content en social media advertising. Benieuwd naar deze mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op via sales@mannenmedia.nl.
Nog niet uitgelezen? Er is meer!
9 mei 2023
Azerion lanceert AI-aangedreven Smart Content
Amsterdam, 9 mei 2023 – Azerion kondigt de lancering aan van ‘Smart Content’, een AI-aangedreven oplossing die advertentietechnologie en video content combineert. De videobibliotheek van Smart Content […]
25 april 2023
Even voorstellen… Stephanne Klatte
Maak kennis met onze nieuwste aanwinst voor het programmatic team: Stephanne! Hoe zou je jezelf omschrijven in drie woorden? Enthousiast, Optimistisch, Gemotiveerd Waar ben je geboren en […]