21 februari 2017
In de startblokken voor het nieuwe Formule 1 seizoen

Over iets meer dan een maand is het alweer zover; op 26 maart vindt de start van het Formule 1 seizoen plaats; een moment waar elke liefhebber reikhalzend naar uitkijkt. Ook wij bij Mannenmedia kunnen niet wachten op de mooie raceweekenden, en met de goede prestaties van held Max belooft het een prachtig seizoen te worden.
Websiteverkeer in het weekend
Deze weekenden geven uiteraard ook een enorme boost aan het websiteverkeer op onze Formule 1-titels. Als adverteerder zijn deze raceweekenden hét moment om zichtbaar te zijn. Dit kan natuurlijk door bijvoorbeeld High Impact formaten zoals de Video XL, Roadblock XL of Mobile Interscroller in te zetten. Ben je op zoek naar optimale aandacht voor je merk? Dan bieden we talloze opties op het gebied van Branded Content. Denk bijvoorbeeld aan een reeks artikelen tijdens meerdere race-weekenden op onze Formule 1-titels of bijvoorbeeld de sponsoring van de F1 kalender.
Profiteer jij mee van deze pieken in website-verkeer? Wij adviseren je graag over de perfecte campagne op het juiste moment. Samen gaan we voor een krachtig resultaat.
Nog niet uitgelezen? Er is meer!
9 mei 2023
Azerion lanceert AI-aangedreven Smart Content
Amsterdam, 9 mei 2023 – Azerion kondigt de lancering aan van ‘Smart Content’, een AI-aangedreven oplossing die advertentietechnologie en video content combineert. De videobibliotheek van Smart Content […]
25 april 2023
Even voorstellen… Stephanne Klatte
Maak kennis met onze nieuwste aanwinst voor het programmatic team: Stephanne! Hoe zou je jezelf omschrijven in drie woorden? Enthousiast, Optimistisch, Gemotiveerd Waar ben je geboren en […]