4 juni 2018
Even voorstellen: Julia Ording

Tot ons genoegen hebben wij onze nieuwe collega Julia Ording bij Mannenmedia mogen verwelkomen. Zij zal de functie van Junior Campaign Manager gaan bekleden, een erg belangrijke schakel tussen de klant, sales en operations. Meer weten over Julia? Onderstaand stelt zij zich graag verder voor aan jullie aan de hand van een Q&A.
Hoe zou je jezelf in drie woorden introduceren?
Empathisch, warm en passievol.
Hoe ziet je studie/werkverleden eruit, en wat is de leukste herinnering aan je vorige baan?
Ik heb Media, Informatie en Communicatie gestudeerd in de richting Media, Marketing en Publishing aan de Hogeschool van Amsterdam.
Hiervoor werkte ik bij Playground, een creatief bureau in Amsterdam. Daar heb ik veel mogen leren en mooie vriendschappen opgebouwd. De vele feesten en festivals waren uiteraard ook fijne extraatjes.
Hoe ben je met Mannenmedia in contact gekomen?
Ik stuitte via LinkedIn op de vacature en, mega cliché, ik was direct enthousiast.
Wat worden jouw taken bij Mannenmedia?
Bij Mannenmedia zal ik het campagne management op mij nemen. Dit betekent dat ik verantwoordelijk ben voor het uitvoeren, beheren en bewaken van diverse campagnes. Ook ben ik de schakel tussen de klant, sales en operations.
Wat doe je graag in je vrije tijd?
Ik hou van Amsterdam en haar veelzijdigheid; er is iedere dag wel iets anders te beleven en ontdekken.
Welk talent / hobby zou je meer aandacht willen geven?
Vroeger was ik altijd erg creatief bezig; schilderen, tekenen, schrijven. Helaas doe ik daar tegenwoordig (bijna) niets meer mee.
Welk land zou je eens willen bezoeken?
Er zijn heel veel plekken die ik graag eens zou willen zien. Mijn grootste droom is het maken van een wereldreis in een oud VW-busje. Nu staat Japan heel hoog op mijn lijstje.
Als je een tijdmachine zou hebben, bij welke gebeurtenis zou jij dan aanwezig willen zijn?
Zonder enige twijfel: Woodstock ‘69!
Wat zijn je ambities voor de toekomst?
Altijd blijven groeien, op zowel zakelijk als persoonlijk vlak!
Nog niet uitgelezen? Er is meer!
9 mei 2023
Azerion lanceert AI-aangedreven Smart Content
Amsterdam, 9 mei 2023 – Azerion kondigt de lancering aan van ‘Smart Content’, een AI-aangedreven oplossing die advertentietechnologie en video content combineert. De videobibliotheek van Smart Content […]
25 april 2023
Even voorstellen… Stephanne Klatte
Maak kennis met onze nieuwste aanwinst voor het programmatic team: Stephanne! Hoe zou je jezelf omschrijven in drie woorden? Enthousiast, Optimistisch, Gemotiveerd Waar ben je geboren en […]