2 januari 2018
Dit zijn de beste mobiele formaten voor 2018!

Mobile web verkeer groeit elk jaar verder door en daarmee de kansen om jouw targetgroup te bereiken. Welke formaten zijn impactvol, maar niet te opdringerig?
Interscroller
Wij kiezen voor de vernieuwde Interscroller: visueel ijzersterk, volledig responsive en kan cross device ingezet worden. Bij het scrollen van de pagina zal de uiting in de leesrichting ingeladen worden tot uiteindelijk een full page uiting. Hier kan onder andere ook video ingezet worden, zoals je hier kunt zien.
Swipe cube
Als tweede optie kiezen we voor de Swipecube, een half page ad formaat waarbij meerdere afbeeldingen ingeladen worden. Dit formaat werkt bijvoorbeeld erg goed voor call to action campagnes en nieuwe product campagnes waarbij meerdere USP’s getoond worden. Meer weten? Vraag het aan Ruud en / of Koen!
Nog niet uitgelezen? Er is meer!
26 juli 2022
Progammatic update: August 2022
New month, new programmatic update! This month’s news items are as following: The Highlights of July & August In the spotlight: Formula 1 Channel An incredible offer […]
18 juli 2022
Quantum Native Advertising: nu ook mogelijk op alle IEX Media titels
Met ingang van deze maand is het mogelijk om native te adverteren op ons Finance channel, oftewel de titels van IEX Media. Dit brede portfolio, bestaande uit […]