2 januari 2018
Dit zijn de beste mobiele formaten voor 2018!

Mobile web verkeer groeit elk jaar verder door en daarmee de kansen om jouw targetgroup te bereiken. Welke formaten zijn impactvol, maar niet te opdringerig?
Interscroller
Wij kiezen voor de vernieuwde Interscroller: visueel ijzersterk, volledig responsive en kan cross device ingezet worden. Bij het scrollen van de pagina zal de uiting in de leesrichting ingeladen worden tot uiteindelijk een full page uiting. Hier kan onder andere ook video ingezet worden, zoals je hier kunt zien.
Swipe cube
Als tweede optie kiezen we voor de Swipecube, een half page ad formaat waarbij meerdere afbeeldingen ingeladen worden. Dit formaat werkt bijvoorbeeld erg goed voor call to action campagnes en nieuwe product campagnes waarbij meerdere USP’s getoond worden. Meer weten? Vraag het aan Ruud en / of Koen!
Nog niet uitgelezen? Er is meer!
9 mei 2023
Azerion lanceert AI-aangedreven Smart Content
Amsterdam, 9 mei 2023 – Azerion kondigt de lancering aan van ‘Smart Content’, een AI-aangedreven oplossing die advertentietechnologie en video content combineert. De videobibliotheek van Smart Content […]
25 april 2023
Even voorstellen… Stephanne Klatte
Maak kennis met onze nieuwste aanwinst voor het programmatic team: Stephanne! Hoe zou je jezelf omschrijven in drie woorden? Enthousiast, Optimistisch, Gemotiveerd Waar ben je geboren en […]