27 mei 2020

Dit is de nieuwe conversational lead banner

Dit is de nieuwe conversational lead banner

Sinds deze maand is het mogelijk om bij Mannenmedia conversational lead banners in te zetten. In de banner wordt een conversatie gestart, waarbij de consument zijn voorkeuren / idealen kan aangeven in de banner.

Een aantal adverteerders zijn nu al lyrisch over de resultaten van deze banner en wel vanwege het volgende:

  1. Via een leuke interactie wordt interesse gewekt bij de consument.
  2. Zorgt voor goed, kwalitatief verkeer naar de website.
  3. De banner zorgt voor consumentendata die interessant kan zijn voor behoefte bepalingen en toekomstige campagnes.

De banner is op meerdere display formaten in te zetten en kost €2 extra bovenop de CPM prijs. Mocht je meer willen weten van deze conversation banner, raadpleeg dan jouw accountmanager voor meer informatie of vul onderstaand contactformulier in.

Geïnteresseerd?

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Neem contact op

Nog niet uitgelezen? Er is meer!

  • 26 juli 2022

    Progammatic update: August 2022

    New month, new programmatic update! This month’s news items are as following: The Highlights of July & August In the spotlight: Formula 1 Channel An incredible offer […]

  • [M]media gaat samenwerking aan met IEX Media

    18 juli 2022

    Quantum Native Advertising: nu ook mogelijk op alle IEX Media titels

    Met ingang van deze maand is het mogelijk om native te adverteren op ons Finance channel, oftewel de titels van IEX Media. Dit brede portfolio, bestaande uit […]