mmedia
Blog2020-09-17T16:32:23+02:00

Blog

In een snel veranderende markt kun je niet stil blijven zitten; kennis veroudert snel, dus we raken nooit uitgeleerd. Dit is wat ons bezig houdt.

voor een krachtig resultaat

1709, 2020

Mannenmedia verbreedt haar scope en wijzigt naam in [M]media

Mannenmedia, specialist in het digitaal bereiken van mannen, verbreedt haar netwerk met een 30-tal vrouwentitels en verschillende retail websites, waarmee ze nu 10 miljoen mannen én vrouwen per maand bereiken. Hiermee is de naamswijziging naar [M]media niet alleen een logisch gevolg maar vooral ook de basis voor een bredere [...]

1908, 2020

Mannenmedia breidt netwerk uit met Skoften, Nederland Mobiel & AutoVoorU

Mannenmedia heeft zijn netwerk versterkt met drie nieuwe titels: Skoften, Nederland Mobiel & AutoVoorU. Met deze gloednieuwe publishers wordt zowel het lifestyle netwerk als het occasion netwerk versterkt. Skoften Skoften is al jaren een veelbezochte site met alles wat je maar kan vinden op het internet. Door middel van [...]

1708, 2020

Overzicht: deze grote sportevenementen komen er aan (of zijn al bezig)

Het Corona virus heeft ervoor gezorgd dat veel (sport)evenementen in 2020 gecanceld of verplaatst zijn. Dit had natuurlijk een enorme impact, maar werd ook deels opgevangen door online sportevenementen. Nu alles weer op gang begint te komen is het handig om alle sportevenementen op een rij te zetten: Formule [...]

408, 2020

Zo genereer je meer social media verkeer met de Social Native uiting

Social Native op GPUpdate.nl Sinds een aantal maanden is het mogelijk om bij Mannenmedia social native toe te passen. Indien een adverteerder de vraag heeft om meer aandacht en bereik te genereren aan hun eigen social media account of post, dan kan social native een goede oplossing [...]

1007, 2020

AR Filters in 2020

Sinds Snapchat in april 2017 de World Lenses uitbracht, zijn Augmented Reality (AR) filters enorm populair geworden. Al snel volgden Facebook en Instagram hetzelfde pad als Snapchat en introduceerde zij Camera Effecten, wat later Spark AR genoemd zou worden. Spark AR is een programma wat het mogelijk maakt om je [...]

207, 2020

Mannenmedia breidt netwerk uit met Femmefab en Summit Media

Om nog bredere oplossingen aan te bieden aan adverteerders hebben wij ons netwerk uitgebreid met het vrouwennetwerk van Femmefab en het netwerk van Summit Media, bestaande uit Jumbo supermarkten, Deen supermarkten en Smulweb.nl. Femmefab Waar Mannenmedia zijn focus heeft op mannen, heeft Femmefab zijn focus op vrouwen/gezinnen. Enkele grote [...]

2805, 2020

Virtuele 24h van Le Mans met Max Verstappen op 13 & 14 juni 2020

Op 13 en 14 juni vindt de officiële virtuele 24 uur van Le Mans plaats. Gisteren is bekend geworden dat Max Verstappen de wagen deelt met collega F1-coureur Lando Norris. Op papier één van de grote favorieten voor de winst. De grote automerken zoals Toyota, Corvette, Ferrari, Porsche, Aston [...]

2805, 2020

Zo profiteer je tijdens de Vaderdagspecial van 25% korting

Ook dit jaar heeft Mannenmedia weer een niet te missen Vaderdagspecial. Weer beter dan vorig jaar; Mannenmedia is namelijk gegroeid met verschillende interessante titels in het mannen en vrouwen umfeld welke perfect aansluiten op deze dag, waarop alle vaders weer even in het zonnetje gezet worden. 25% korting op [...]

2805, 2020

Platform161, Adhese en Mannenmedia optimaliseren programmatic media buying keten

Platform161 optimaliseert en verkort media buying keten en creëert win-win situatie voor publishers en adverteerders. De programmatic buying keten kent vele inefficiënties, waardoor adverteerders niet optimaal gebruik kunnen maken van de mogelijkheden die uitgevers bieden. Platform161 heeft als eerste in Nederland samen met Adhese een grote en innovatieve stap gezet [...]

2511, 2019

Mannenmedia versterkt Formule 1-netwerk met GPToday.net

Formule 1 wordt alsmaar populairder in Nederland. Met een snellere auto voor Max en de GP van Zandvoort in 2020 is er veel moois om naar uit te kijken. Daarnaast heeft Mannenmedia naast Racingnews365, GPUpdate, Motorsport & Grandprix33 nu ook GPToday.net toegevoegd aan het Formule 1-netwerk. GPToday.net Sinds 2003 behoort [...]

1607, 2019

Mannenmedia als eerste in Nederland over op server side header bidding van Adhese

Mannenmedia, de one-stop-shop om mannen digitaal te bereiken, heeft een primeur in Nederland met de overstap op server side header bidding. Daarvoor gaat Mannenmedia een samenwerking aan met Adhese. Mannenmedia werkte al heel lang met impression forwarding in Google Ad Manager, waarbij de advertentieruimte via bepaalde percentages werd verdeeld over [...]

1505, 2019

Mannenmedia breidt netwerk uit met lifestyle channel naast automotive en sport

Mannenmedia gaat de samenwerking aan met verschillende lifestyle publishers, om adverteerders nog beter te bedienen en hun bereik te vergroten in de niches mannen, automotive, sport en lifestyle. Mannenmedia, de one-stop-shop om mannen digitaal te bereiken, heeft het sterkste mannennetwerk van Nederland met ruim 50 verschillende websites en apps. Daarmee [...]

2703, 2019

Samenwerking Mannenmedia en TwinSight Media

Duurzaam adverteren en milieuvriendelijke campagnes, ook in de media wordt het belangrijker. Daarom zetten Mannenmedia en TwinSight Media samen een eerste stap naar duurzaam adverteren. TwinSight Media levert het volledig watervrije Mr.Friendly urinoir en heeft een landelijk netwerk opgebouwd van watervrije urinoirs. De urinoirs hebben een ingebouwde mediaspeler om op [...]

1601, 2019

Mannenmedia gaat samenwerking aan in Digital Out Of Home met MMD Media, Twinsight Media en Opvallen.nl

Mannenmedia gaat de samenwerking aan met Digital Out Of Home specialisten MMD Media, Twinsight Media en Opvallen.nl, om klanten nog beter te bedienen en hun bereik te vergroten in de niche mannen, automotive, sport en lifestyle. Mannenmedia, de one-stop-shop om mannen digitaal te bereiken, heeft het sterkste mannennetwerk van Nederland [...]

2308, 2018

Check de aftermovie

Eerder berichten we al over de Suzuki Swift Redactie Race met de Fullvideo Skin. Nu het volgende bericht over deze campagne. We hebben een universele aftermovie gemaakt van de Redactie Race voor op Nederlands grootste online automotive platformen! Benieuwd?

908, 2018

Fullvideo Skin

Samen met Weborama & Suzuki hebben we de Fullvideo Skin ontwikkeld. Als eerste in de markt en voor een zeer gave campagne waarbij bezoekers kans maken op circuitdag met hun favoriete redactie. De video heeft een maximale duur van 30 seconden en de call to action is net als bij [...]

2505, 2018

Stefan Theunissen genomineerd voor De Programmatic Awards 2018

Met trots mogen we melden dat onze Head of Programmatic Trading & Audiences, Stefan Theunissen, genomineerd is voor Sales Evangelist binnen De Programmatic Awards! Stem vóór 4 juni op Stefan Theunissen Onder Sales Evangelist verstaat IAB Nederland het volgende: “De sales evangelist is een ware ambassadeur voor programmatic. Wie [...]

2703, 2018

Piek tijdens het weekend!

Met Autobahn.eu (650.000 uniek), Autobahn.eu/max33 (500.000 uniek), Autoblog.nl (1.200.000 uniek), Motorsport.com (600.000 uniek) en GPUpdate.nl (1.500.000 uniek) bereiken we veruit de meeste Formule 1-fans in Nederland. Met de start van het Formule 1-seizoen en enkele andere grote sportevenementen in de planning, zal het bezoekersaantal op het grootste sportnetwerk van Nederland [...]

1412, 2017

Voetbal international voegt zich bij Mannenmedia

Utrecht, 6 december 2017 – Voetbal International (VI) besteedt zijn operationeel beheer voor programmatic advertising uit aan Mannenmedia. VI wil zo het bereik onder de doelgroep mannen maximaal benutten en zijn advertentie-inkomsten verder laten groeien. VI kiest het bedrijf vanwege de uitgebreide advertentietechnologie, de specifieke kennis op het gebied van Programmatic Trading en [...]

1310, 2016

Content in het vizier – beoordeel op méér dan impressies en clicks

Om de adverteerder meer insights terug te geven, meten we sinds begin dit jaar de viewability op alle sponsored content. Zo kunnen we niet alleen de ‘platte’ cijfers teruggeven, maar laten we zien hoe de artikelen écht gepresteerd hebben. Een artikel dat vaak is geopend, maar waar de gemiddelde [...]

1007, 2016

Mannenmedia scoort ook met Formule 1

Ook in 2016 blijft Mannenmedia haar marktpositie verder versterken. Door de populariteit van coureur Max Verstappen is het bereik van GPUpdate, het online platform voor autosport, verdubbeld naar 1,4 miljoen unieke bezoekers per maand. Daarnaast is het online advertising netwerk recent uitgebreid met Racingnews365.nl. Omzetgroei Jouke Tjeerdsma, Managing Director: “Mannenmedia [...]

2106, 2016

Vier nieuwe titels versterken automotive channel

Mannenmedia heeft zijn automotive channel versterkt met vier nieuwe titels: Autovisie.nl, Speurders.nl, AutoVandaag.nl en LeaseAutoVandaag.nl. Met 30 automotive platformen bereikt het online advertising netwerk maandelijks ruim 5,5 miljoen autogebruikers, autokopers en autoliefhebbers. TMG titels Sjoerd van der Meijden, Sales Director: “Mannenmedia is bijzonder verheugd met de twee nieuwe titels van [...]